۴ مرداد ۱۳۹۹، ۲۱:۳۵

معاون پرورشی آموزش و پرورش استان قزوین:

۷۰۰ روحانی با حضور در مدارس قزوین فعالیتهای دینی را تبلیغ می کنند

۷۰۰ روحانی با حضور در مدارس قزوین فعالیتهای دینی را تبلیغ می کنند

قزوین- معاون پرورشی آموزش و پرورش استان قزوین گفت: با فعالیت ۷۰۰ روحانی در مدارس و تبلیغ برنامه های فرهنگی نسبت به تقویت بنیه معنوی دان آموزان اقدام شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی انصاری روز شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش که در استانداری برگزار شد اظهار داشت: با حضور روحانیون در مدارس اقدامات فرهنگی خوبی برای تقویت بنیه دینی و معنوی دانش آموزان برداشته شده است.

وی بیان کرد: در حال حاضر ۷۰۰ روحانی در مدارس حضور دارند و نماز جماعت برقراراست و آموزش عملی احکام در حال اجراست و منطقی نیست این همه تلاش را زیر سوال ببریم و بگوییم کاری نشده است.

انصاری تصریح کرد: گزارشی از اقدامات انجام شده را در حوزه فرهنگ دینی آماده کرده و برای استاندار و نمایندگان ارسال می‌کنیم تا در جریان کارها قرار گیرند و قضاوت منصفانه صورت گیرد.

وی اظهار داشت: در کنار برنامه‌های دینی و فرهنگی و مذهبی مهارت‌هایی که به دانش آموزان داده می‌شود شامل هنرهای تجسمی، مجری گری، هنرهای نمایشی، آموزش تولید محتوای فرهنگی، انیمیشن، گرافیک و اینفو گرافی، کلیپ تصویری و قصه نویسی، کتاب خوانی، مهارت‌های اردویی، هدایت تحصیلی و آشنایی با مشاغل مختلف است.

معاون پرورشی آموزش و پرورش استان قزوین گفت: برای انتقال مفاهیم و کلاس‌های آموزشی ۵ کانال تدارک دیده شده و در موضوعات قرآن، تجوید و عترت، فرهنگی هنری، اردویی، مشاوره و مهارت‌های زندگی و محتوی تولید آموزش رایانه هم پیش بینی شده است.

انصاری اضافه کرد: همچنین در رشته‌های زبان انگلیسی، کلاس‌های تقویتی، هنرهای آوایی و آموزش خط تحریری در استان در مجموع ۸۴۵۶ محتوی تولید شده که از این تعداد ۸۱۲ اثر حرفه‌ای و نیمه حرفه‌ای برای شبکه شاد ملی ارسال شده است.


وی گفت: پایگاه‌های تابستانی امسال به دلیل ویروس کرونا فعلاً در فضای مجازی فعالیت می‌کنند و در بستر شاد تمامی دارالقرآن‌ها و کانون‌های فرهنگی تربیتی و پژوهش سراهای دانش آموزی و سالن‌های ورزشی اقدام به تولید محتوا برای آموزش دانش آموزان کرده اند که این محتوای در گروه‌های مجازی دانش آموزان به اشتراک گذاشته می‌شود.

کد خبر 4982934

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha